Z walizką znalezioną na strychu

by - 14:08



W ostatnim czasie z nudów postanowiłam porobić sobie trochę zdjęć. Ustawiłam aparat na samowyzwalacz i zrobiłam ich trochę sporo. Później jednak okazało się, że zapomniałam ustawić ostrość. Za dużo zdjęć nie udało mi się odratować. Szkoda. Efekty możecie zobaczyć poniżej.







Które zdjęcie podoba się wam najbardziej?


Koszula: z second handu; trochę za duża, ale nie miałam czasu jeszcze jej zwęzić,
Spódnica: z second handu,
Marynarka: z second handu,
Kapelusz: zakupiony na jednym ze stoisk przed wejściem do Carrefour'a,
Broszka: zakupiona w sklepie ze sztuczną biżuterią,
Zegarek: prezent urodzinowy od siostry,
Buty: zakupione w sklepie obuwniczym Ray,
Pasek: zakupiony na bazarze w Pelplinie,
Torebka: zakupiona na portalu allegro,
Walizka: znaleziona na strychu.

You May Also Like

27 komentarze

  1. Super blog ! Świetne zdjęcia *.* Najlepsze 1 :)
    Obserwujemy ?
    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie pasujesz do zdjęc w takim klimacie :)
    zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga jesli przyciągnie Twoją uwagę :)
    http://msbibi5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się ostatnie :)
    Obserwujemy ?
    Katla-katlaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowa sesja, a zdjęcia wyszły przepięknie! ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się to zdjęcie gdzie siedzisz na walizce :) Jest naprawdę urocze ♥

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia ;) Wszystkie mi się podobają
    obserwujemy? proszę o odpowiedź u mnie
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mi także wszystko się podoba, wspaniałe. obserwuje ;D

    www.bloggerka-wernixoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny klimat zdjęć :) ładnie wyglądasz :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wyszłaś :)
    obserwujemy?
    http://pinamint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny klimat:) Mi się podoba zdjęcie 4, trochę mi przypominasz jakąś gwiazdę, ale nie wiem kogo:)

    http://pola-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jakie śliczne zdjęcia. :)
    Jesteś bardzo fotogeniczna. :>

    Jeśli masz ochotę na wzajemną obserwację to napisz u mnie. :>
    XOXO Karla
    karladreamsworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 4 i 6 - o matko! Przepiękne!
    Podziwiam twój styl - uwielbiam takie klimaty, jednak siebie nie widzę w takim wydaniu. Tobie naprawdę pasuje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że do mnie to nie pasuje, ale zaryzykowałam.

      Usuń
  13. Uwielbiam rzeczy z second handów:) Zdjęcia wyglądają, jak z innej epoki, są cudne:) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super. Świetny pomysł na takie przeniesienie się w czasie . Wow.
    <3
    worldoca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. no 4 jest obłędne <3
    no mała ~ :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem oczarowana zdjęciami. Wyglądasz super, tak w starym stylu vintage :) I sprawdza się fakt, że w second handach można znaleźć dużo fajnych ciuchów
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    adiethemuffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite stroje, a co najważniejsze pasujące do Ciebie :) Widać, że dobrze się w nich czujesz :)

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry sposób na nudę :D
    Najbardziej podoba mi się 3 od końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko, niesamowite ;o te zdjęcia..gdyby jeszcze dodać jakieś plamy czy coś to wyglądają tak genialnie starodawnie <3 Bardzo mi się podoba kapelusz ;) a co do zdjęć...to chyba piąte est moim faworytem ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie niesamowite zdjęcia *_*
    Uwielbiam <3

    asiunia-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. 4 jest śliczne *_**_*

    marr-marri.blogspot.com
    +obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia!!! <3 Super blog!!!

    www.karciakmod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne, działają na wyobraźnie :)

    cudowny blog, bardzo interesujący :D

    ja swój prowadzę od.. wczoraj i miło by było gdybyś wpadła, bo dla początkujących komentarz czy dwa naprawdę sprawia radość

    http://uszatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie trzecie, ale wszystkie są świetne! Twoja uroda naprawdę pasuje do stylu retro :)

    OdpowiedzUsuń