Szkoła i...

by - 08:31




Mam do was wszystkich gorącą prośbę. Startuję w konkursie organizowanym przez twórców filmu Miasto44. Nagrodą jest udział w klipie promującym ten film.  Muszę zebrać jak najwięcej głosów. Byłam już bardzo wysoka, ale zaczęłam spadać coraz szybciej. Więc jeśli macie facebooka byłabym ogromnie wdzięczna jeśli na mnie zagłosujecie. Głosować można do godz. 12 w tę sobotę.
Oto link:



Dzisiaj prezentuję wam zdjęcia mojego ulubionego stroju do szkoły. Uwielbiam szczególnie tę bluzkę z bufiastymi rękawami. Spódnicę mogliście zobaczyć już wcześniej z tego względu, że jest bardzo uniwersalna. Pasuje prawie do wszystkiego i można ją nosić o każdej porze roku.












 



Torba: allegro,
Bluzka: SH,
Spódnica: SH,
Pasek: bazar w Pelplinie
Buty: z firmy obuwniczej Karino.


You May Also Like

14 komentarze

  1. Już zagłosowałam i życzę Ci powodzenia! :)
    A Twoje zdjęcia są jak zwykle czarujące. I naprawdę wyglądasz, jakbyś faktycznie przeniosła się w czasie z lat 30/40 do współczesności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie wygladasz:)
    zapraszam na konkurs,:) klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tobie dość fajnie to wygląda,chociaż ja takich rzeczy nie noszę .
    Bardzo oryginalny strój i to mi się najbardziej w nim podoba!
    http://style-fashionnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny styl taki w sumei vintage :D !

    dodaje do obserwowanych oczywscie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. elegancko, ale ja wolalabym szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do szkoły to są idealne buty. Tym bardziej, że od przystanku autobusowego do budynku szkoły mam jakieś 10 minut, a do tego jeszcze dojście do domu kolejne 10. Ogólnie też preferuję buty na wyższym obcasie, ale jednak w drodze do szkoły wygrywa wygoda.

      Usuń
  6. Fajna stylizacja, ale troszeczkę nie w moim stylu. Ja skróciła bym troszkę spódnicę i nałożyła szpilki lub koturny. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam trafiłam na twojego bloga z zapytaj.com i mam małe pytanie :)
    Jak zaczęłaś postcrossing? Ja również chciałabym zacząć ale nie wiem jak ;/
    Jeśli możesz to odpisz na mojego e-maila: olusimarek@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już odpisałam. Jeśli będziesz miała jakieś pytania to pisz śmiało. Pocztę sprawdzam codziennie.

      Usuń