Moja Mała Czarna

by - 19:08



Komponując tę stylizację chciałam nawiązać do lat 20. XX wieku. Teraz patrząc na zdjęcia nie jestem w 100 procentach pewna czy mi się udało. Co prawda mała czarna powstała w tym czasie, ale mam wątpliwości co do kroju sukni. Zdjęcia oczywiście pokazuję i ocenę pozostawiam Wam. 









Sukienka: prezent,
Buty: sklep obuwniczy Ray,
Naszyjnik: jarmark dominikański w Gdańsku,
Bransoletka i kolczyki: sklep ze sztuczną biżuterią,
Torebka: jarmark cysterski w Pelplinie.
Kapelusz: z second handu.

You May Also Like

26 komentarze

  1. slicznie wygladasz <3
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci się udało to uchwycić :) Pierwsza fotografia jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ;**

    ania-aniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wyszły pięknie , jak dla mnie pokazałaś nam ten klimat w 100 % :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna fryzurka i to ostatnie zdjęcie ^^
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia :)
    http://klaudia-duska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ty fajnie piszesz *o* obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jak najbardziej udana :)
    Fajny blog i zdjęcia!

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo klimatyczne zdjęcia, super:) zapraszam http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy <3
    Według mnie dobrze przedstawiłaś lata 20 ;)
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie jest idealnie, przecież nie wszystkie sukienki z lat 20 musiały mieć obniżoną talię. Niektóre panie wolały być kobiece i eleganckie- i jestem pewna, że wyglądały wtedy tak, jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

      Usuń
  12. Świetna fryzura bardzo mi się podoba ;))
    Zapraszam do mnie http://worldbymyy.blogspot.com/ jeśli Ci się spodoba zaobserwuj na pewno zrobię to samo ;))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :)

    A jeśli masz chwilę zapraszam na nowego posta

    www.POLINEFASHION.pl

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi mała czarna kojarzyła się z krótką sukienką..
    Hmm ale zdjęcia wyszły bardzo klimatyczne

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W latach 20 ubiegłego wieku taka sukienka była krótką sukienką. Więc myślę, że nazwanie jej małą czarną jest jak najbardziej trafne.

      Usuń
  15. Ciekawe :)
    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij i mnie powiadom a ja na pewno się odwdzięczę!
    f-village.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak najbardziej w klimacie tamtych lat *.* masz śliczne włoski kochana :) Genialny blog. <3 Obserwujemy? Ja już.
    What is in the hat? KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia,oddają klimat tamtych lat :) bardzo podoba mi się twoja fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna sukienka <3
    piękne loczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ się na Ciebie fajnie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna sukienka, chociaż i tak moja uwagę najbardziej przyciągają dodatki - torebeczka, kapelusik czy perły. Piękne! :)

    OdpowiedzUsuń