Na starcie

by - 20:24

Blog… o czym będzie?  Właściwie to sama jeszcze nie wiem. Najprawdopodobniej będzie o mnie a przede wszystkim o mojej wielkiej pasji: historii. Myślę, że zajmę się II wojną światową i wydarzeniach, które rozgrywały się po niej (historia żołnierzy wyklętych) oraz wszystkim innym co mnie zaciekawi.


Po co go założyłam? Chcę pokazać, że historia nie musi być nudna i (co najważniejsze) podzielić się swoją pasją. Kolejnym powodem jest brak ciekawych blogów o historii. Oczywiście znalazłam parę dobrych, ale wszystkie są pisane „ciężkim” encyklopedycznym językiem. Moim zdaniem takie teksty nie do każdego mogą trafić. Tym bardziej, że w ostatnim czasie zauważyłam wzrost zainteresowania historią u moich rówieśników.


Jak często będą pojawiać się wpisy? Sama jeszcze nie wiem.  Myślę, że tak jak wszystko inne „wyjdzie to w praniu”.


Mam nadzieję, że uda mi się kogoś zachęcić do czytania tego bloga i za wszystkie błędy już na starcie przepraszam. W końcu to tylko blog nastolatki.

You May Also Like

2 komentarze

  1. Hi there! This aгtiсle could nοt bе ωritten muсh better!

    Reading through this article reminԁs mе of my ρreνious rоommate!
    Нe continuallу kept ρreaching about this.
    I'll forward this article to him. Fairly certain he will have a great read. Thank you for sharing!

    My blog: Silk'N Reviews

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz. Jest mi niezmiernie miło, że na świecie znajduję się ktoś taki jak ja. A jeśli rozchodzi się o twojego bloga to z miłą chęcią na niego zajrzę.

      Usuń