Trochę mroku

by - 16:38

Na zdjęciu z jedną z moich najlepszych przyjaciółek.



Dzisiaj zamieszczam zdjęcia z obchodów „Dnia Dziecka” w mojej szkole. Może i nie mają nic wspólnego z tą modą, którą się inspiruję, ale sukienka (pożyczona od koleżanki) ma swój urok.


Każda klasa wylosowała jedną subkulturę i za nią musiała się przebrać. Los sprawił, że moja klasa trafiła na gothów. Mieliśmy (tak mi się wydaje) najtrudniejszą subkulturę, ale poradziliśmy sobie najlepiej. Wszyscy się przebrali (a było z tym dużo kłopotów, trudno jest znaleźć takie ubrania). Nie jest to perfekcja, ale najważniejsze jest, że dobrze się bawiliśmy.


Ja i Malwina.

You May Also Like

12 komentarze

  1. no po prostu cudownie ~
    nawet nie wiedziałam że te które robiłam wyszły aż tak dobrze, ten styl do ciebie pasuje ~
    bosko mała :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję. Wszyscy mi to mówili. Ty też bardzo fajnie wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajnie wyszłyscie mam wrazenie ze pasuje do was taki styl :P Jestem z bloga http://wojna-elfow.blogspot.com/ odwdzięczysz się?

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję i z miłą chęcią zajrzę do ciebie.

      Usuń
  3. wow... świetnie ;3
    ...lubimy mrok xD
    Pozdrawiam i życzę pomysłów i sukcesów w dalszym prowadzeniu bloga ;3
    http://liday21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie! Wy losujecie i musicie się przebrać. Genialny pomysł, szkoda, że u nas tak nie ma ;P
    blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, te mroczne zdjęcia są świetne *o* Fajnie, że w szkole takie coś zorganizowali. U nas nic się nie działo -,- Świetny blog ;3 ;* Pozdrawiam ;)
    you-and-me-equals-we.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz w tej stylizacji! ;)) i fajny mieliście dzień dziecka w szkole... u nas tylko rozdawali darmowe 5 tym, którzy przyszli :P

    waysaboutme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dycha w ręku ! :3 Niesamowita stylizacja. Czekam na więcej mroku !
    juntos-somos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne stylizacje i zdjęcia :D zapraszam na mojego bloga http://youdonotgobackto.blogspot.com/ Liczę na twoją opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. Ta stylizacja i cały blog na prawdę mi się podobają *______*
    Zapraszam do mnie : worldoca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń